Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 13 juni 2021

Av Pink Ozzy - 13 juni 2021 22:18

Israel har fått en ny regering . Åtta partier som säger sig ligga på högerkanten ska regera tillsammans. För det första kommer Palestina utsättas för ökade påtryckningar på alla sätt.
Efter det kommer nog regeringen att krackelera för att till slut utlysa nyval. Åtta partier går aldrig.

Av Pink Ozzy - 13 juni 2021 22:14

Vänsterpartiet är det enda partiet som inte vill maeknadsanpassaa hyrorna i nybyggnation. Man menar helt enkelt att det inte bara är de rika som ska ha råd till nybyggen och de fattiga ska bo i sämre hus. Och det borde vara självklart. Alla andra partier kan sluta prata om integration. Går regeringen vidare med förslaget skulle det innebära att vi får getton med nya gängkrig och mer elände. De äldre husen kommer inte att skötas på rätt sätt utan sakta förfalla.
Är det detta som S, C, KD, L, M, Mp och SD vill? Är det ett sådant Sverige vi vill ha där invandrare, fattigpensionärer och lågavlönade ska bo i dåliga hus som sakta kommer att blir till getton? I s f gör V precis rätt och fäller regeringen NU !

#vänsterpartiet #fällaregeringen #getto #marknadshyror

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards