Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 26 september 2023

Av Pink Ozzy - 26 september 2023 20:45

Ryssarna har med rätt uteslutits från ett stort antal idrottsevenemang och andra sammanhang. Detta för deras anfallskrig mot Ukraina. Men
hur är det då med Azerbajdzjan och deras anfallskrig mot Nagorno-Karabach?
I rättvisans namn borde de också framöver uteslutas precis som Ryssland. Eller är det skillnad på land och land?

Av Pink Ozzy - 26 september 2023 18:50

Det här går inte längre. Det vi behöver du en bra stadsminister som inte backar. Här eldas det upp moskèer, sprängs portuppgångar, skjuts till höger och vänster. Det håller inte längre.
Vi behöver en statsminister som står vid sina ord och bekämpa gängen. Nu händer ju inte ett svart.
Nej släng ut den där lille fan och be honom att hans fru berättar för honom Guds budord. Speciellt "du skall icke ljuga". Just nu är det ju i stor sätt de än gör. AVGÅ !

Av Pink Ozzy - 26 september 2023 18:43

Har länge misstänkt att Erdogan skiter i koranbränningar eller inte. Han ville ha något och nu kom det fram. Han vill ha amerikanernas F16-plan. Vilken snuskig politik.
Nej du Kristersson, hade vi faft en iskall stadsminister hade han bara sagt : Äsch du Erdogan, vi skiter i Nato. Då hade han kunnat stå där och se fånig ut utan några plan.

Av Pink Ozzy - 26 september 2023 14:35

Efter en dag på sjukhuset har nu alla frågetecken rätats ut. Jag har cancer i både mage och levern.
Så resten av livet ska jag nu ta en spruta varje månad och äta något kapslar varje gång jag äter något . Ju fetare ju fler piller.
Sköter jag mig och er funkar med sprutorna så kan jag dö om en månad men också leva i 20 år till.
Det är tydligen ingen aggressiv cancerform. Så vi får väl leva och se.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards