Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 23 maj 2024

Av Pink Ozzy - Torsdag 23 maj 17:11

Undrar vad det är för fel på mig, ja förutom cancer, eviga ryggsmärtor och en massa annat. De endaste 20 timmarna har jag behövt gå på toa säkert 10-15 gånger och hjort av med 10 kalsonger.  Nåja, det är ju bara att tvätta dom och det har nog hänt nån gång tidigare,  men aldrig så många gånger.

Inte har jag aptit heller. Har ätit 2 små mackor i morse och lite yoghurt med müsli till lunch. Middagen har jag fryst in. Får se om jag får i mig nån macka senare. Men inte så länge jag mår så här illa.

Det är bara elände.

Av Pink Ozzy - Torsdag 23 maj 08:29

Demoskop visar att SD inte lidit av deras trollfabrik avslöjades. Men ärligt. Driver ni med Demoskop eller har ni inte tänkt efter? Att som SD ha troll som skriver lögnaktiga inlägg är livsfarligt för hela vår demokrati. Det kommer på sikt utradera hela demokratin och återskapa 1920-1945. Vet du inte vad det är när du nog hasta till närmaste bibliotek och låna allt om andra världskriget och nazismen. Då får du som kan tänka skälv en egen bild av hur det var och hur det kan bli igen, fast värre. Anledningen är att det förra gången var ett fåtal länder som ställde sig på Hitlers sida. Denna gång ser det ut att det blir betydligt fler länder som ställer sig på ultrahögerns sida och inte bara SD. Men tydligen vill många erfara det hela den hårda vägen....

Av Pink Ozzy - Torsdag 23 maj 08:20

Efter att trädgårdslandet är klart startar etapp 2. Ja, jag har lagt hela sommaren i etapper och klappar mig på axeln för varje avklarad etapp. Men jag sätter inget datum på någon. Det har jag gjort tidigare och det känns som om man stressar fram hela sommaren. Nu försöker jag istället att klara etapper. En del kommer till och andra faller kanske bort. Idag tänkte jag städa efter den första etappen. Jag har flera altaner. En av dom har jag lagt sånt som jag höll på med efter första etappen. Det behöver städas. Dessutom behöver gräset Gödsla eftersom de lovat regn och bon behöver städas efter vinterns och båtens förfall.  Har några omsatta plantor kvar. De ska sättas. Så det är väl det som gäller de närmaste dagarna.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2024 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards