Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 23 juli 2011

Anders Behring Breivik ska inte dö!

Av Pink Ozzy - 23 juli 2011 09:38

Låt ingen döda Anders Behring Breivik, mördaren från Norge. Nej plåga honom dagligen varej dag för reseten av hans liv. Att döda honom är för enkelt. Nej, låt busarna på fängelset ta hand om honom. Men tala om för dom att de bara inte dödar honom utan ger honom lite tillfriskningstid efter varje omgång stryk, våldtäkt och vad det nu kan vara han utsätts för. En sådan person är inte värd att behandlas som en människa. Han ska ha ett helvete på jorden så länge han lever. 


Våra svenska tankar går till Norge och det norska folket.  

 
 
Ingen bild

Jens Abrahamsson

23 juli 2011 11:34

Han beskriver sig själv som antirasist, pro-Israel och är verkligen att betrakta som en sionist.

Källa: Han själv på http://www.document.no/anders-behring-breivik/
(sidan kan inte visas emellanåt pga överbelastning)

Pink Ozzy

23 juli 2011 12:54

Ja, för vore han rasist så hade han kanske skjutit på ett annat ställe. Men israeler är ju rasister själva. Du skriver att han är sionist. Någon annanstans läste jag att han var katolik. Så det är nog en lång väg att gå innan alla kort är på bordet. Man letar nu för övrigt efter ytterligare en person som ska ha skjutit.

 
jesper

jesper

17 augusti 2011 10:04

fan alla har rätt att leva vad fan gjorde alla ungdomar Anders Behring Breivik?? fan jävla fita cuta av hans ben och låt han springa på salt

http://vkz

Pink Ozzy

17 augusti 2011 10:15

Jag håller med dig. Ibland borde det finnas dödsstraff även i Norge och Sverige. Men det känns för enkelt. Låt honom leva bland det vanliga buset så tar de nog hand om honom på "ett bra sätt".

 
Patrik, Ängelholm

Patrik, Ängelholm

7 september 2011 20:39

Inte för att jag finner dina tankar om Breivik särskilt konstiga med tanke på vad han gjort, men jag är nyfiken på en sak:
Önskar du islamistiska terrorister som dödar urskillningslöst samma öde som Breivik?

http://mittenradikalen.wordpress.com

Pink Ozzy

13 september 2011 10:06

Jag vet inte. Har inte tänkt tanken. Men lagen bör vara lika för alla. Problemet är att de antingen kan bli martyrer eller kan ingå i en gisslanförhandling eller dyligt. Men i Sverige ska svensk lag gälla. Om den sedan är för mild eller inte kan jag inte svara på just nu.

 
Ingen bild

Ozzy från sverige

30 oktober 2011 20:04

Jag vill vålta någon tjej i hans familj

Pink Ozzy

7 november 2011 10:00

Nej, det tycker jag inte du ska göra. Den eventuella tjejen kanske inte har ett dugg med honom att göra, hon kanske tagit avstånd från honom och kanske inte alls stöder hans tankar. Så göm denna vedergällning. Men kör gärna upp ett stolsben i röven på Dåren själv.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Söndag 28 april 11:07

The Villages har byggts upp i Florida och är endast  tillåtet för folk över 55. De festar nästan varje kväll, träffar en varaktig eller tillfällig partner och har kul. På torget spelas det gamla godingar. Öl, drinkar och gonnoré flödar hej vilt.  ...

Av Pink Ozzy - Söndag 28 april 08:37

Ja detta väder. Tittar jag ut skiner solen. Lyssnar jag på radio ska det dock snart regna. Men man ska ju vila den sjunde, så jag får väl göra som herren säger. Spelar ju ingen roll vad jag än gör i år, fröna gror otroligt dåligt ändå. Jag skulle n...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 10:35

Lorena Delgado Vargas en kvinnlig riksdagskvinna från vänsterpartiet får inte bära en palestinasjal i riksdagen. Detta är Sverige 2024. Man får enligt talmannen inte bära något annat än sina partinålar. Så herr Talman. När blev en nål med en svensk...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 09:51

Nu lånar folk som aldrig för för konsumtion. D v s för annat än bostad dom man fortfarande lånar lite pengar till. För står dom inte att det dom lånar ska betalas tillbaka.... Med hög ränta? Jag vet att många tycker att det är svårt med ränteberäkn...

Av Pink Ozzy - Fredag 26 april 09:40

Om vi tar X, Instagram,  Facebook m fl är nog Instagram den klart bästa. Vilja fantastiska människor med olika färdigheter det finns på vår jord.  Bl a en tjej som nu är 8 år och har perfekt gehör. Hon lyssnar på en låt och efter en kort stund kan ...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards