Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Pink Ozzy - 4 januari 2013 15:18

Jag tror jag snart blir tokig. Detta djävla tilltag som heter "Play" och som SVT, Viasat, femman och andra håller på med. Vi HAR TV!!!

Ta denna dag då man visar damernas första åk i slalom direkt på SVT. Ska man titta på andra åket så hänvisas man till Play.

Men det här är säkert inget som bara SVT kör med. Jag ser att Eurosport bara har ett sammandrag på 15 minuter kring 19-tiden. Och de tyska kanalerna slutar också att sportsända vid 16-tiden.

Jag misstänker starkt att TV-tillverkarna och TV-utsändarna har gjort gemensam sak bara för att vi både ska köpa en s k SMART-TV och dessutom ta dyra internetabbonemang. För du bara MÅSTE ha en SMART-TV eftersom det blir djävligt trångt med 5 personer framför en liten dator. Allt för att skinna oss på ännu mer pengar.

Men gå inte på det! Bojkotta hela skiten. Köp inte Play om det kostar. Det är inte värt det. Luta dig tillbaka och titta på en annan kanal. Skicka också ett mejl till det Alpina förbundet så att de får reda på hur det ligger till. Eller är de också involverade i detta elände?

Nej SVT och andra. Sluta sänd sport direkt på Play. Om du tar dagens exempel så är det ju som att se första halvlek av en landskamp i fotboll på ettan och andra halvlek får du se på datorn. Djävligt kul om man är några stycken och ska se en match ihop.

Eller vad kommer härnäst? Kanske visar Fyran sina långfilmer mellan 21 och 22 på TV för att sedan visa slutet på Play.

Nej som sagt, BOJKOTTA PLAY´s direktsända program.

Media · Sport · TV
Av Pink Ozzy - 4 januari 2013 11:07

Mannen till vänster heter Safiullah Jan Noor Zaman och har mördat sin vackra fru till höger som heter Manidja. Han har slagit henne, våldtagit henne och sedan dödat henne. Allt enligt hans tro på "heder". Vilken djävla heder?

Nej, buset bakom galler. Om ni ser fanskapet så visar honom vad riktig "heder" är för något....

Visa honom vad vi män anser om sådana som begår hedersrelaterad våld i vårt land.

Ge honom det enda straff han förtjänar. Rikligt med stryk och ett bollträ i arschlet.



 

Av Pink Ozzy - 4 januari 2013 10:30

Jag har och för sig vetat tidigare att en del sjuka män dödar sina kvinnor eller ex-kvinnor. Jag har också vetat att vissa barn får se skiten. Men jag hade ingen aning om att det rör sig om ca 10-12 barn som varje år förlorar sin mamma på det sättet och att dessutom 3-4 får se vad som händer.

Det är ju inte ätt att sätta sig in i deras framtida situation. Många av dom måste dessutom tillbaka till pappan eftersom aset lyckats få vårdnaden om barnen. Hur sjukt är vårt samhälle?

Till detta otroligt sjuka får du säkert lägga till 1000-tals som blir slagna av sina män. Det är ju sinnessjukt.


Nej, alla ni som misstänker något. Var inte så djävla fega, utan anmäl personerna så de hamnar där de hör hemma - på dårhus eller fängelse. Fängelse är bra, om de hamnar blad det övriga buset. De brukar lätt ta hand om dessa grisar till s k "män" på sitt eget lilla sätt.


Jag har tidigare tyckt, och tycker fortfarande att våldtäktsmän ska kastreras med slö fårsax och piller som tar bort allt vad sexlust heter. De som slår sina kvinnor eller t o m mördar dom ska in på Hall eller liknande anstalt bland de riktiga busarna så de får lite att "leka" med. Och ni väktare kan väl titta åt ett annat håll en liten stund.....



Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards