Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 16 juli 2018

Alternativa sporter som Roberto Vacchi nog skulle gilla. ???

Av Pink Ozzy - 16 juli 2018 19:40

Jag kan inte släppa det jag läste om på Twitter igår mellan #robertovacchi och nån mer. Med tanke på de synpunkter som Vacchi framförde har jag några andra sporter som han säkert skulle lovordar.
? Speedway med en halv kurva med kullersten eller asfalt
? 3000 m hinder med taggtråd runt hindren
? Landsvägscykel med kraftiga avsmalningar som dyker upp plötsligt så bara 1 cykel kan passera åt gången
? Formel 1 med oljesprut i 2 kurvor
? Velodromcykling med feldoserade kurvor
? Simning med flytande plasthinder
? Höjdhopp med fast ribba
? Fotbollsplaner som de såg ut i England på 60-talet. D v s leråker.
? Ishockey med grus på 2 ställen.
? Skidåkning utan fina spår. Nej, helt spårat ska det vara.
? Utförsäljning utan saltade och pistade backar
? Landsvägscykling utan bromsar
? 400 m löpning med rullgrus i kurvorna
? Julstädning mot Vacchi som står på 15 meter
? Längdhopp i kullerstensgropar
Nåja, kan nog hålla på hela kvällen. Men du fattar. Landsvägscykling bör ske på asfalt och inte på dammiga kullerstensavsnitt med stor risk för skador. Att säga att alla visste om det i oktober och kunde klagat då är skitsnack. Tror inte cyklisterna vågar säga vad de vill. Cykling är pengar and money talks. Fatta det Roberto Vacchi !

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 19 sept 11:06

Ja du går kalla dom för israeler eller judar. Vad du än kollar dom för så gör dom nu samma sak med palestinierna som Nazisterna gjorde mot judarna. Helt oacceptabelt att spränga små laddade personsökare mm mitt bland folk. Det borde ge kraftiga straf...

Av Pink Ozzy - Torsdag 19 sept 09:11

Idag kommer budgeten för nästa år och som alla redan räknat ut får man mer ju rikare man är. Varför får inte de fattiga lite mer att leva på? Nu skryter man med att "hushållen får mer". Ja, men de rika hushållen får betydligt mycket mer än de fattiga...

Av Pink Ozzy - Onsdag 18 sept 12:26

Alla dessa spexserier. Robinson, Första dejten, Hotell Romantik, Farmen och allt vad de nu heter. Deltagarna behandlas som filmstjärnor. Idag såg jag i en tidning alla deltagare till "Gift vid första ögonkastet" med namn, yrke, ålder mm . Vad är det ...

Av Pink Ozzy - Söndag 15 sept 10:38

Vad kallar man tiden när när himlen är blå och det är drygt 15 grader ute. Räcker det med fantastiskt?  Det är ju vara vänta till efter lunch och så sätter man igång men en massa utejobb.  Det ska klippas, röjas undan, ta bort frön från blommor o...

Av Pink Ozzy - Lördag 14 sept 12:39

Den norska prinsessan Mette Marits son behöver mycket hjälp. Han uppvisar till vissa psykopatiska drag som dom måste få ordning på innan han får komma i närheten av en kvinna. Att slå en kvinna är förbjudet enligt lag även i Norge.  Jag tror inte att...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards