Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 februari 2021

Av Pink Ozzy - 3 februari 2021 15:34

2020 kom coronan. Alla springer omkring med masker och spritar sig dagarna i ända. Precis om detta är den stora syndafloden.
Men har ni tänkt på en sak?
Att människan är en idiot. För det första så finns det ett antal individer som sliter i allt vad lagar och restriktioner heter. De bryr sig helt enkelt inte.
Men det kanske är samma individer som röker hela dagarna och tror inte att just dom kommer att dö i cancer.
Förresten , visste du att det 2020 dog dubbelt så många i cancer än av corona?

Av Pink Ozzy - 3 februari 2021 15:28

MTV har bytt namn på en av sina TV-kanaler.
Nu spelas bara 80-tsls musik. Och jag har sagt det tidigare och jag säger det igen.
VILKET SKITDECENIUM FÖT MUSIKEN !
Så många riktigt usla mainstreemlåtar så man spyr. OK, en och annan låt håller än, men 90 % är passé.
Nej MTV, leta upp musik från 60 och 70-talet istället.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards