Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 11 februari 2021

Av Pink Ozzy - 11 februari 2021 15:11

Sebastian Samuelsson är den skidåkare som stått upp mest och bäst mot dopningen och fuskarna.
Just nu är det bl a skidskytte som är på tapeten. En massa ryssar får tävla fast inte under beteckningen RUS och den ryska flaggan utan under beteckningen RBU och någon form av neutral flagga.
Vad är det gör larv? Alla vet ju ändå att det är ryssar som tävlar och straffet är helt värdelöst. Bort med fuskarna en gång för alla. Stoppa ALLA ryssar i 5 år så de lär sig att inte fuska och gör likadant mot alla andra länder som satt myglandet i system.

#skidskytte #SebastianSamuelsson #dopning #bortmedmyglarna #rbu

Av Pink Ozzy - 11 februari 2021 15:03

Dagligen får vi läsa om diverse chefer som tränger sig före i vaccinationskön för en covid-19 spruta.
Sen säger dom " jag gjorde fel", " oj då, det blev visst fel" och ett stort antal fåniga svar efteråt.
Dessa s k chefer är pajasar och borde få sparken utan fallskärm. Det VET att de gört/gör fel, men bryr sig överhuvudtaget inte. De tror att de är mer värda än andra kommun/regionmedborgare. Har man den attityden och då dåligt pålästa i en enkel fråga som ALLA vet så är förtroendet lika med noll. Ut med dom och ta in kunniga chefer istället.

#chefer #covid-19 #vaccin #mygel #respektlöst #sparkamyglandechefer

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards