Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 15 september 2022

Dödshot mot Annie Lööf

Av Pink Ozzy - 15 september 2022 08:47

Det är inte första gången det riktas dödshot mot Annie Lööf. Varför? Visserligen är jag inte med i Anni Lööfs fanklubb, men mordhot? Då har man ju tappat det helt. Vi får hoppas att det är några års fängelse på mordhot och stt de får tag i nån av hotarna.
Som sagt jag har aldrig gillat Annie Lööf, men skulle aldrig hotar henne. Nej då ställer jag mig hellre på hennes sida. Hon har ett jobb som alla andra och ska fan inte mordhot för det. Men nu kan vi just vad de blåbruna fixar i praktiken. Få tag i buset som hotar.

 
 
Göran

Göran

15 september 2022 12:37

Men nu ska det väl bli både lag, ordning och rejält strängare straff. Synd bara att viss brottslighet inte är lika viktig att bevaka. Som de som blåser samhället på skatt eller flyttar vinsterna från fin-skolan til Jersey eller Lichtenstein.

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Fredag 10 maj 16:44

När vi köpte vårt andra hus, detta vi bor i nu sedan nästan 40 år kostade täcklasyr 175 kr för 3 liter. Idag köpte jag 3 liter och de skulle ha nästan 1200 kr. Med den sedvanliga rabatten blev det 860 kr Om vi tar detta exempel . När vi köpte huset...

Av Pink Ozzy - Fredag 10 maj 09:51

2022 satte sig ett antal miljöaktivister på vägen vilket bl a innebar att en ambulans försenade med 10 minuter vilket kunnat betyda en människas död. Fallet tog upp i tingsrätten och aktivisterna fälldes. Hovrätten tog sedan upp överklagan och fria...

Av Pink Ozzy - Fredag 10 maj 09:27

Ute skiner solen från en klarblå himmel och jag sitter inne med värmedyna i ryggen och hoppas det ska bli lite bättre i rygg och ben. Under dan ska distriktssköterskan sätta min månatliga 22000-kronorsspruta i skinkan och jag ska besöka sjukgymnasten...

Av Pink Ozzy - Torsdag 9 maj 19:11

Ca 500 bilar åkte i caravan runt i Stockholm med ryska och sovjetiska flaggor. Och vad jag kan läsa mig till var polisen inte där överhuvudtaget. Eller har ryssarna andra regler än andra grupper i Sverige? Nu får regeringen skapa hårda lagar så vi s...

Av Pink Ozzy - Torsdag 9 maj 18:59

Hade spelat in Schlagersemifestivalen. Och som vanligt var det inget som överraskade positivt. Och nakenhet en blir bara värre för varje år. Tjejerna var först med att visa relativt mycket naket, men nu var det en kille som visade hela pillivippen. I...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards