Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 augusti 2020

Av Pink Ozzy - 24 augusti 2020 20:07

Formbetong tycks vara ett företag som utnyttjar arbetare, förbjuder facket och tvingar folk till lång tid av övertid. Allt från några timmar till upp till 24 timmar.
Man vill inte ens prata med pressen. Man har anmälts ett flertal gånger och tycks vara ett av de värsta arbetgivare i Sverige.
Vi ska inte ha arbetsgivare som inte kommunicerar med fack och arbetstagare. De förstör för arbetstagare och seriösa företag.
STOPPA DOM !!!!

Av Pink Ozzy - 24 augusti 2020 20:00

Lukasjenko försöker hålla sig kvar vid makten. Men det kommer inte att gå.
Lukasjenko, lämna Belarus NU. Gör inte smärtan värre för befolkningen i Belarus. Åk till Putin. Han ger dig husrum, men lämna folket i fred.

Av Pink Ozzy - 24 augusti 2020 10:16

Sju kriminalvårdare åkte till både krog och senare strippklubb där de tvingades betala 50000 för att komma därifrån. Champagnen, shotsbrickor och annan sprit flödade. Jag bara undrar vad de tänkte med.
Nu ska det utredas om de ska gå behålla jobbet. Utredas? Behövs väl ingen utredning. De ska självfallet infinna sig på Arbetsförmedlingen omgående.
Jag har varit på 100-tals tjänsteresor i många länder och aldrig varit i närheten av en strippklubb. Däremot har det blivit en och annan god middag men t ex vin. Men sen har det varit bra med det. Nästan alltid har det funnits en tidig morgondag med förhandlingar e l. Ofta har det också stannat vid en tunnbrödsrulle och en efterföljande bastu med kvällstidningen. Att vara ute tjänsteresor förpliktar och de som inte klarar det ska inte ut på sådana.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards