Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 26 augusti 2020

Av Pink Ozzy - 26 augusti 2020 22:56

Den lille store dribblern har sagt sitt. Fan vill sluta o Barcelona efter 20 år. Då är något fel. Vi såg redan under 2-8-förlusten mot Bayern München att någon var fel. Med felet gått från källaren till taket. Från vaktmästaren till ägarna. Barça har börjat misskötas.
Eller så är det så enkelt som att Koemann kommit till Barça för att göra ett ordentligt avtryck. Han och Henke Larsson tänker omgruppera styrkorna för framtida kamper. Och i den armén passar kanske inte världens bästa spelare.
Alla låg har ju numera läst sönder Barcelona och alla vet precis hur de spelar. Så det är kanske dags att ändra i grunden.
Vad Messi gör får vi se. Kanske rundar han av i Europa eller Argentina eller så ger han bara fan i det hela. Pengar har han ju så det räcker. Frågan är väl bara om en kille med diagnoser kan kan hitta på något vettigt att göra. Han har ju under nästan hela livet bara spelat boll.
Gracias Messi for all years of fantastic footboll.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards