Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 2 september 2023

Av Pink Ozzy - 2 september 2023 13:58

Christine Baumgartner som skilde sig från Kevin Costner hade begärt en höjning av underhållet från 1,7 till 1,9 miljoner i månaden ! Det gick dock inte rätten med på utan sänkte bidraget till 700.000 Dollar per månad. Snacka om girig. Hur vore det om damen själv började jobba lite. Fnask till en kändis är ju inte direkt ett jobb, mer ett nöje. Vem kan egentligen göra av med drygt 7 miljoner i månaden????

Det finns folk som hungrar ihjäl.....

Av Pink Ozzy - 2 september 2023 13:35





  Tankesmedjan Timro. Ett av mina verkliga hatobjekt. Ja, och så min granne och min bror också. 


Av Pink Ozzy - 2 september 2023 13:31

Nobelstiftelsen bjöd detta år in Iran, Ryssland och Belarus till prisceremonin. Men den enorma kritiken de fick gjorde att de nu helomvände och uteslöt de tre länder från ceremonin. Det tackar jag och de övriga svenska medborgarna för. Sådana länder ska uteslutas från sådant så länge de beter sig på det ätt de gjort under en längre tid nu. 

Av Pink Ozzy - 2 september 2023 09:35

Nu har Iran återigen visat sig från sin sämsta sida.
Varför skulle Shahen av Iran störtas egentligen? Finna väl inte en kvinna som hade det sämre då än nu. Och det ska bi ännu sämre. Nu har mullor och ayatollor bestämt (ja, regeringen utför bara det so ayatollor bestämt) attalla kvinnor och även äldre flickor ska bära Ijhab. Gör dom inte det blir det omedelbart långa fängelsestraff. Även kändisar och företag som bryter mot lagen ska bestraffas.
Är det inte dags att kvinnor sätterpåsigett kyskhwtsbälte och kastar bort nyckeln? Får igen se hur vackra dom är så ska de inte heller utnyttjas sexuellt. Men dom där ayatollor är kanske bara bögar som hatar kvinnor. Fan vet.
Men detta medför också att Sverige ska bojkotta allt vad Iran heter. Detta land är ett kvinnoförtryckarland och vi bör ge Iranska kvinnor en fristad i Sverige. Observera, bara kvinnor och flickor. Så kan männen leva utan kvinnor i skitandet Iran.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< September 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards