Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 maj 2021

Av Pink Ozzy - 3 maj 2021 13:17

Företaget Attendo har haft många problem och anmälningar genom åren.
Det senaste är att man fått 130 miljoner av staten i coronastöd. Samtidigt har man dubblerat ägarnas bonus till det dubbla.
Det är våra skattepengar som de tar ut för egen del. Som jag alltid har sagt, det ska inte finnas privata aktörer. Då blir det så här. Ruffel och mygel. Bort ked mygelbolagen.

#attendo #coronastöd #bonus #ruffelochbåg #betalatillbakacoronastöd

Av Pink Ozzy - 3 maj 2021 13:11

Ett pedofilnätverk med 400.000 medlemmar verkar ha sprängts. Så det finns MINST 400.000 svin som borde sitta inne. Lägg därtill alla som redan sitter inne och alla som inte är med i just detta nätverk.
Va är det för svin som människan fött upp?
Vi går verkligen hoppas att polisen i de aktuella länderna sätter till allt dom går och spärrar in fanskapet i många år. Det bättre är så svinit så jag ryser. Förgripa sig på barn? Hur fan kan man? Eftersom det hittills visat sig inte funka med vanliga straff får man väl göra en speciallag. I vissa delstater i USA har man byggt små stadsdelar där pedofilerna måste bo med fotboja resten av sitt liv. De får inte gå nära skolor och andra platser där barn kan vara. Kanske något att fundera på för våra regeringar. Sluta dalta med dom. De blir aldrig normala.

#pedofiler #nätverk #hårdarestraff

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards