Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 28 maj 2021

Av Pink Ozzy - 28 maj 2021 19:30

Få ägo utvalda, men för vissa är det mycket välförtjänt. Som t ex Björn Skifs. Mycket br musik har kommit från hans strupe och därtill filmer och farser.
Själv har jag dansat sönder skivan som hett honom hans stora framgång.
Hooked on a feeling hade ju bara bra låtar mät man vsr i de äldre tonåren och hade fester. Björn funkade alltid.
Björn Skifs i Swedish Hall of fame är en självklarhet.

#björnskifs #hookedonafeeling #swedishhalloffame

Av Pink Ozzy - 28 maj 2021 19:02

Ett 67-årigt as till pedofil har gjort sig skyldig till övergrepp mot barn så unga som 1 år !
Fy fa, jag mår illa. Släpp ut äcklet på Hall och stäng av övervakningskamerorna så får han det han förtjänar.
Vilket svin. Det är bara att skippa rättegången. In med honom till det riktiga buset så han får det han förtjänar.
Allt annat är vara ett fjäskande för pedofiler.

Av Pink Ozzy - 28 maj 2021 13:58

Här säger alla att man ska köpa svenskt och närodlat och så förstör Kronfågel för alla genom att ha dålig djurhållning vid avlivning. En sak är att kycklingarna inte ens är döda. En annan sak ör att det dessutom är blod och avföring kvar på kropparna. Vi har själva funderat under en längre tid varför det blir så mycket blod i pannan. Detta kan ju vara en förklaring...
Nej, nu blir det ingen Kronfågel på mycket lång tid framöver.
Detta är en skam för Kronfågel och ett bekymmer för den närodlade svenska maten. Borde ju ligga i deras intressen att Kronfågel skärper sig.

#kronfågel #kronfågelärenskam #närodlat #svensk

Av Pink Ozzy - 28 maj 2021 13:48

Centerpartiet med Annie Lööf i spetsen tänker själv. Man låter sig inte hånas in i SD-nätet. Nej, man kör sin egen agenda och avvaktar som ett oberoende parti. Det ska de ha all heder av. I och med det begraver vi Alliansen som inte gjorde många människor glad.

#annielööf #centerpartiet #alliansen

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards