Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 22 april 2024

Av Pink Ozzy - Måndag 22 april 09:23

I dagens Aftonbladet läser jag om min förening Leksands IF dom jag hållit på sen 1967. När de vann SM-guld eller åkte ner. Det var alltid Leksand i mitt hjärta. 

Men efter det jag läste idag får vi väl se om jag inte köper mig en Moradräkt istället. Så mycket svineri i en klubb är förjävligt. Supporterklubben, Leksands innevånare och klubben bör nog ta sig en funderare på vad de håller på med. 

Inte undra på att resultaten är upp och ner. Ingen stabilitet nånstans. Skitsnack, spottloskor mm hör inte till en klubb och speciellt inte till Leksand där supporterklubben bedriver ett skenheligt spel där man tror att man är änglar när det i verkligheten är tvärtom. 

Så nu är den stora frågan inför nästa vintern är vilken klubb jag ska hålla på . Mora, Leksand eller någon annan?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2024 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards