Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 november 2017

Av Pink Ozzy - 3 november 2017 20:18

Nej, nu säger jag ifrån. Jag var med mina barnbarn i vårt bad. Mycket litet bad och lite folk. Men en familj hade med sig en mamma ( tror jag ) som hade kläder över hela kroppen och bara händer och ansiktet syntes.
Nej, men stopp nu. Det kändes lite ofräscht. Skyltar på flera språk visar klart var man ska tvätta sig. Jag undrade faktiskt hur noga hon hade tvättat sig och hur rena dessa plagg var.
Nej, jag är visserligen invandrarvänlig, men nånstans måste vi dra en gräns och säga att "detta är vårt land med våra värderingar. Var gärna här, men i vissa fall måste ni anpassa er tilllägga VÅRT samhälle."
Och varför får i s f killarna gå i badbyxor? Ska inte dom också vara klädda från tår till hjässa?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards