Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 10 februari 2021

Transport gör rätt

Av Pink Ozzy - 10 februari 2021 12:16

Nu sitter fackförbundet Transport och Sverigedemokraten Mats Fredlund i rätten. Transport vill inte ha honom som medlem. Självklart har Transport rätt. Alla klubbar föreningar och förbund mm ska väl ha rätt att få ha vilka medlemmar de vill.
Nu kräver Fredlund dessutom 100.000 kr i skadestånd. Rena vansinnet om du frågar mig.

#transport #matsfredlund #sd #sverigedemokraterna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Söndag 26 maj 09:35

Vi hade ju loppis igår och det var ganska kul att se på folk. Skulle tro att det kom minst 250 personer. Folk kom av olika anledningar och betedde sig väldigt olika. Flest var det gruppen "ska bara titta lite". Eller om man frågar vad de letar efte...

Av Pink Ozzy - Lördag 25 maj 19:51

Numera ser jag FN en organisation för lydstater. M a o stater som snällt gör som FN säger, t ex Sverige. Sen har vi dom andra som fullständigt skiter i FN och vad de tänker och tycker. Ryssland bryr sig inte ett dugg om vad FN säger i kriget med Uk...

Av Pink Ozzy - Lördag 25 maj 07:34

Höll på att förbereda dagens loppis till efter 18. Något jag straffas för idag. Har ont från skärpet och neråt. Men idag kör jag pillervägen så jag klarar dagen. Det håller på till 15 och 14,20 är det ishockey 14,20. Så det gäller att plocka ner allt...

Av Pink Ozzy - Fredag 24 maj 13:07

Det står i Aftonbladet att polisen har 938 knarkköpare på sin lista.  Vad är det för vits med att ha dom på en lista? De ska inte finnas på en lista, de ska sitta inne på obestämd tid.  Det skulle innebära att säljarna inte har några köpare och sen...

Av Pink Ozzy - Fredag 24 maj 09:25

Äntligen behövde jag bara gå upp 1 gång på toa i natt. Det var länge sedan. Men då hade jag sovit i 6 timmar. Sen blev det 2 timmar till. Idag blir det förberedelser till loppis i morgon. Förra gången sa jag aldrig mer, men nu står jag där i morgon...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
<<< Februari 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards