Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 december 2009

Av Pink Ozzy - 20 december 2009 21:05

Ja, jag var ju bara tvungen att kolla på Ankan för att se vad det är som hon har åstadkommit. Men oj vilken besvikelse. Här springer ett blonderat benrangel omkring och slänger ur sig sina korkade åsikter. Dessutom ser hon saken bara från sin lilla värld, vilket inte är USA´s i gemen.

Hon klagade bl a på sin gäst Anna Skipper och tycker att hon ser bättre ut än Skipper. Men lägg av. Jag kan ställa upp 100 slumpmässigt valda killar och jag lovar att minst 90 av dom väljer Skipper före Anka. Fanns det bara Anna Anka i hela världen skulle jag gå i celibat. Inte nog med att hon är ful och spinkig, nej hon verkar ju vara helt blåst också. Det vore ju helt ointressant att föra en normal diskussion med henne.

Dessutom tycks ju hennes trut vara snabbare än hennes hjärna. Hon borde nog tänka efter både en och två gånger med vad hon säger.

Någon stil har hon ju absolut inte. Något naturligt finns inte heller.

Jag vet faktiskt inte vad hon fyller för funktion mer än att man kan garva åt henne.

TV3 har ju i alla tider hittat liknande typer som inte fattar att vi andra "normala" människor bara skrattar åt dom.

Av Pink Ozzy - 20 december 2009 17:06

Det är så underbart vit ute. Emellanåt kommer det nya stora flingor som lägger sig på allt. Hoppas det inte börjar blåsa nu, för då faller ju all snö från grenarna, vilket ju vore synd.

Med lite tur ligger snön kvar. Min väderstation säger att vi ska ha ca 11 minusgrader t o m tisdag. Sen slår det om till bara någon minusgrad. Får hoppas att det inte bli varmare än så.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards