Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 17 november 2020

Av Pink Ozzy - 17 november 2020 14:59

Läser nu för tredje gången på kort tid om barn som ska utvisas från Sverige trots att de levt mer än 75% av sin tid i landet. Detta strider mot barnkonventionen.
Barn som kom hit som 2-åring och nu är 11 ska skickas till Kurdistan. Det är så grymt så det borde vara straffbart. Ett par tvillingar ska utvisas till Iran efter att ha levt här under större delen av sitt liv. Det är förfärligt.
Och jag kan räkna upp fler exempel.
Har man fått uppehållstillstånd så här man. Få ska man inte ändra det efter 10 år. Är man i Sverige i mer än 2 år och har haft någon form av uppehållstillstånd och inte ljugit så borde man få vara kvar i Sverige. Släng ut brottslingarna istället.
Jag hoppas verkligen att de som fattat dessa beslut sover dåligt om nätterna och får ett kort liv. Må dom alla dö av Covid-19.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards