Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 25 november 2020

Av Pink Ozzy - 25 november 2020 10:41

Så här kan det inte få fortsätta i Belarus (Vitryssland). Folket har rätt att demonstrera om landet ska gå kalla sig för ett fritt land. Annars är det en diktatur och Sverige ska inte befatta sig med diktaturer. Lukasjenko måste bort, vilket också Putin måste erkänna. Lukasjenko lever kvar för att han har ett antal anhängare, troligen diverse brottsliga element som älskar att slå och misshandla folk.
Normala människor går inte omkring i svarta kläder med masker och slår på folk eller för bort dom och misshandla dessa under tortyrliknande former.
Detta visar bara på att Lukasjenko inte är kapabel att få leda ett land. Han lever fortfarande bara gör att Putin håller honom under armarna. Putin, släpp Lukasjenko så Belarus kan välja en värdig ledare !

Av Pink Ozzy - 25 november 2020 10:32

Bor man i Stockholm behöver man tydligen ingen hjärna. I varje fall så saknas den hos många. Man klarar inte ens av att sopsortera.
Man har räknat ut att det rapporteras så dåligt i Stockholm att 175.000 ton koldioxid hamnar i naturen. Detta innebär att stockholmarna bidrar till 57 kg koldioxid per år. Det är inte mycket, det är otroligt mycket.
Nu MÅSTE stockholmarna visa att de kan skilja på plast och papper och sortera bättre eller så får dom kontakta någon utanför fjollträsk som kan tala om hur enkelt det egentligen är.
SKÄRPNING STOCKHOLM!!!!

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards