Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 21 november 2020

Av Pink Ozzy - 21 november 2020 21:18

Här försöker man skydda invandringen och så får man se sånt här. Förjävligt.
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2533169546777621&id=713993068695287

Av Pink Ozzy - 21 november 2020 10:19

Varje dag kommer nya råd och rön och allt eftersom tiden går får vi fler eller färre rekommendationer och restriktioner som vi ska förhålla oss till.
Det enklaste för att ta död på coronan är att lyssna och följa. Skulle alla människor hålla 2 meters avstånd, sprita händerna och följa övriga rekommendationer och restriktioner skulle coronan ju självdö.
Däremot tror jag inte på ansiktsmasker. Det kommer nog ut mängder av små coronajävlar på sidan av maskerna. Det enda som händer är att man tror att man kan gå närmare folk, vilket inte är meningen.
Sluta upp med att hacka på Löfvén och Tegnell. De säger inte säker för att Jävla med dig utan för att de har ett underlag som de har läst på. Du vet INTE bättre än dom.
Och bland det värsta jag sett är diverse grupper på Facebook som hittar på egna artiklar som till 100% INTE har något med verkligheten att göra utan är bara ute för att förstörs.
Nej, lyd mitt råd ovan så kommer vi alla att må bättre. Och det är ju bättre att stanna hemma några veckor än att ligga på IVA och sen kanske dö.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< November 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards