Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 mars 2021

Av Pink Ozzy - 3 mars 2021 19:49

Moderater och Sverigedemokraterna vill att Sverige ska köpa vaccin utanför EU-kommissionen. Det tycker inte jag. Anledningen är flera.
Vi har ett EU och då ska vi gemensamt utnyttja deras säkerhetskontroller.
Rika länder ska inte roffa åt sig vaccin .
Jag vill inte ha vaccin från Kina, Ryssland eller annat land som säljer vaccin och säger att dessa är testade. Vem har testat dom? Efter vilka krav? Fungerar de? Vilka biverkningar har de?
Men så är det när vi har två helt skrupelfria partier i riksdagen som gör allt för att försöker leta röster.
Men gå inte på det. Följ restriktionerna och vänta på din tur. Chansa inte på vaccin med tvivelaktiga tester.

Av Pink Ozzy - 3 mars 2021 10:24

Har nog skrivit om detta tidigare men måste få göra det igen. Hur fan tänker man när man tar ut 100.000-tals kronor mer än man har teckning för? Att gå 10-30000 back varje månad tycks inte bekymra folk. Man bara tar ut och låna mer.
Men på något sätt måste det hela även skyllas på banker och finansföretag. Samkör alla bankregister . Då kan alla banker se hur kreditvärdig någon är och inte låna ut där mN inte borde. Lånar man ut mer så får bankerna inte pengarna tillbaka.
Det borde inte gå stt låna mer pengar än man kan betala yillbaka eller spelar med pengar man inte har. Där bör det inte finnas en valfrihet. Där måste det sättas gränser NU !

Av Pink Ozzy - 3 mars 2021 10:16

Trots att det framkommit att allt fler tränger sig före i vaccinkön fortsätter svineriet. Dagligen kommer rapporter on nya svin som tränger sig förs sndr i lön. Detta är ett egoistiskt svineri. När ska regionerna ta I med hårdhandskarna och kräva in ett fenduffrigt belopp från svinen?

Av Pink Ozzy - 3 mars 2021 10:13

De senaste 3 veckorna har smittspridningen ökat med 100% i Stockholm. SKYLL ER SJÄLVA!
Stockholmarna har ju mer än många andra skitit i rekommendationerna och restriktionerna. Hade ni följt dom hade verkningarna blivit mindre. Nu sitter ni där och smittspridningen kommer att öka tro mig.
Men det är inte bara Stockholm det gäller. Vart jag än befinner mig så går folk rung utan andningsmask och av dom som går med en mask har nog en del sett sina bästa dar.
Så jag tror inte att vi ens börjar se ett ljus i tunneln. Skulle inte förvåna mig om vi under året inte skulle få se både våg 3, 4 och 5.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards