Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 17 mars 2021

Av Pink Ozzy - 17 mars 2021 10:01

Just nu stormar det kring Astrazenecas vaccin. Men om man funderar ett tag så verkar det vara en storm i ett vattenglas.
Ta fram dina mediciner ur skåpet och läs den lapp som alltid finns med. Där står bl a vilka biverkningar medicinen har. 1 på 10 kanske får huvudvärk 1 på 1000 kanske får det svårt på toaletten o s v.
Vad det gäller Astrazenecas vaccin så finns det ca 15-20 ,bekräftade fall av hjärnblödning på 17.000.000 personer. En otrolig låg siffra. Det är dessutom inte bekräftat att det beror på Astrazenecas vaccin. Normalt ska fler än 15-20 personer av 17 miljoner få hjärnblödning UTAN vaccin. Ska bli intressant att se framöver hur många hjärnblödningar det blir hos dom som tagit andra vaccin. Troligen får de fram samma antal hjärnblödningar.
Dessutom är väl 15-20 hjärnblödningar billigt i förhållande till några 1000 döda UTAN virus....

Av Pink Ozzy - 17 mars 2021 09:51

Nu sägs det att Ebba Busch VISSTE att mannen hon ville köpa det fallgärdiga huset av inte var vid sina sinnes fulla bruk. Och om det stämmer så bör hon avgå dom partiledare.
Det visar ju att hon inte går att lita på. Då kan hon ju komma med utspel som hon vet de äldre sväljer utan att kritiskt granska det hon säger.
Ja ja , vi går väl se vad framtiden har att säga i denna såpopera.

Av Pink Ozzy - 17 mars 2021 09:47

Nu ska tydligen Zlatan spela i landslaget igen. En begåvning utöver det vanliga oavsett sport. Man blir inte bara en sådan spelare utan talang, skicklighet och en jävla massa träning.
Han är just nu bäst i Milan trots din ålder. Det säger väl en del.
Men ska han in i landslaget? Nja jag vet inte. Jag tycker att många spelare blivit mycket bättre sedan han slutade. Det är mer ett lag nu och alla vågar gör mer med bollen. Men visst, man kan ju prova. Jag tror dock inte på något under direkt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards