Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 6 mars 2021

Av Pink Ozzy - 6 mars 2021 09:29

Först kom Moderaterna sen Kristdemokraterna och nu senast Liberalerna. Lugnt sitter Sverigedemokraterna och gnuggar händerna
Detta påminner om det som hände i Tyskland för knappt 100 år sedan.
Alla tror att Ulf Kristersson ska bli nästa stadsminister och SD bara ska bli ett lydparti. GLÖM DET. När valet har varit och SD fått kring 20% är det Åkesson som kan styra och ställa. Liberalerna då? Haha, det är ju ingen som kommer att bry sig om dom eftersom varken dom eller Centern kan vara säkra på en riksdagsplats.
Fortsätter sedan fröken Busch med sitt privata krig mot en stackars gammal man så kanske även KD hamnar under spärren...

Av Pink Ozzy - 6 mars 2021 08:57

Ett riktigt stolleprov ska hållas i Stockholm i morgon söndag. Ett gäng hjärndöda idioter ( ursäkta men jag finner inga andra ord) ska gå runt i Stockholm och demonstrera för att tala om att pandemin bara är en bluff av några högt uppsatta herrar och föreningar som har som mål att ta herraväldet över jorden. De ska dessutom inte bry sig om att hålla avstånd eller bära mask. Egentligen bör folk med sådana tankar spärras in för sitt eget bästa.
Vi går väl hoppas att konstapeln gör sitt och spärrar in hela högen.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards