Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 mars 2021

Av Pink Ozzy - 24 mars 2021 16:03

En högt uppsatt jurist, Göran Lambertz, har ställt till det för sig. Först blev han anklagad för våldtäkt och sedan utsläppt i brist på bevis. Detta är itroligt löjeväckande att man klarar sig bara för att man är jurist. Pingen rök utan eld skulle jag vilja säga.
Eftersom jag har HSP känner jag lätt igen folk som ljuger eller ändrar och töjer lite på sanningen. I detta fall känner jag detta väldigt mycket.
Jag tycker att Lambertz ska tala om vad han har gjort och stå för det. Han är ingen man så länge som han beter sig som han gör. Upp med alla korten på bordet så får en domstol avgöra om det han gjorde är straffbart eller inte. Det ska inte få vara så att juridiska spetsfundigheter lyckas fria honom. Fan, finns det bara män dom våldtar, men inga som har stake nog för att erkänna vad de har gjort? Detsamma gäller kvinnor. Bara ärlighet beaktas. Att smutskasta någon är lika vidrigt som att våldta.

Av Pink Ozzy - 24 mars 2021 15:52

Google volle göra en större uppdatering igår. Det gick väl sådär. Appar kraschade hela tiden och det hela vsr ganska besvärligt. Först efter att ha hittat en text om detta på nätet lyckades jag komma igång hjälpligt igen. Vi får väl se när klantskallarna på Google lyckas få ordning på det hela.

#google #krasch #appar #android #uppdatering

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards