Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 december 2020

Av Pink Ozzy - 10 december 2020 10:45

Är det inte dags att stänga ner program som Bonde Söker Fru, Första Dejten och många andra?
Man spelar på folks känslor och ytterst få blir ett par. Många äro kallade, men få är utvalda, heter det nånstans och det kan man ju skriva under på.
I den senaste bondeserien så åker dom antingen hem av egen fri vilja, eller kastas ut efter ett tag. Hur kul kan det vara att komma hem sedan? Alla ser hur bönderna älskar runt med tjejerna för att sedan bara kasta bort dom. Förnedrings-TV av värsta sort. Sedan springer den där Linda runt bland bönderna och Hej och hå så kul det är.
I helheten heller. Ni skämmer ut både tjejerna och killarna och tar ingen som helst hänsyn.
Detsamma är Första Dejten. Hur har dom tänkt sig att man efter första dejten ska fortsätta hela livet? Är det överhuvudtaget några som fortsätt och kanske t o m flyttat ihop? Jag tvivlar på det. Det här programmet är ett ytterst billigt sätt att göra dålig TV på.
Nej, satsa på något vettigt istället. Detta är bara ett sätt att utnyttja folk för egen vinning.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards