Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 26 december 2020

Av Pink Ozzy - 26 december 2020 15:06

Många lyssnar ju inte längre på CD. Jag gör dock det. Har några vänner som byter skivar med varandera. Vi byter sådär 30-60 skivor under 1-2 månader och ser vad den andra har för smak och om det är något man själv vill köpa upp sig på. 

Det har varit ytterst spännande och lyckad. Jag har hittat ett antal artister som jag annars aldrig hört talas om och lyssnat på. 

Kolla om du har några vänner som nu kan göra ett kortare byte med. Det är intressant så mycket musiker det finns som man inte känner till. 

Av Pink Ozzy - 26 december 2020 11:07

Blir så irriterat på alla dessa nättroll, som förvisso ofta hår ut med egna namn på Facebook, men trots det är s k nättroll. Det är folk som utan anledning ger sig på folk. Företrädesvis kändisar. I detta fall hittade jag en grupp där man hackade på Lars Lerin som julvärd. Läser man inläggen så har folk antingen inget att göra är avundsjuka eller genuint elaka. Jag förstår inte att det finns någoh som helst roligt med att slå ner på Lars Lerin som inte gör en fluga förnär.
Dessa troll ska nog ta sig en funderare över om de inte ska lämna nätet helt. De är ju störda i grunden.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24 25 26 27
28
29
30 31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards