Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 27 februari 2022

Av Pink Ozzy - 27 februari 2022 14:30

Det här är ju larvigt. Törs inga högt uppsatta militärer sätta Putin i fängelse eller liknande? Jag tror inte folket i Ryssland vill ha kriget eller ens vet att det pågår. Så varför pågår det? Jo, en tokfan som leder landet har fått spel och storhetsvansinne och bestämt sig för att kriga lite.
Det har ju funnits idioter tidigare i historien och det finns några nu också. Historien upprepar sig alltid. Tyvärr.

Av Pink Ozzy - 27 februari 2022 14:22

Tidigare har de flesta förbunden förbjudit den ryska flaggan inom idrotten och de idrottare som godkändes fick tävla under ROC. Idag i finska Lahti förekom dock den ryska flaggan i TV framför varje åkare och på alla listor. Vad är på gång? Ryssarna borde just nu inte ens får tävla under ROC utan utestängas helt om de inte klart tar avstånd från kriget.
Bort med den ryska flaggan !

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards