Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 4 oktober 2021

Av Pink Ozzy - 4 oktober 2021 10:31

Lars Vilks samt två civila poliser dog igår i en trafikolycka. Jag lider med polisernas familj och släkt. Ingen som utövar sitt yrke ska behöva dö i tjänst. Å andra sidan finns det väl ingen anledning att köra 160 km/h, det nu uppges.
Däremot stör det mig inte i ryggen att Lars Vilks dog. Nu låter jag kanske elak i överkant, men har mina grunder. Vilks gjorde rondellhundar av Muhammed och kränkte därför ett helt folk. Han borde aldrig fått polisskydd för miljoner som vi skattebetalare fått betala. Han visste ju vad han gjorde och vad som skulle hända. Att sedan bl a #robbanaschberg kallar det för tryckfrihet är bara larv. Mobbning kanske, påhopp av religion vore bättre och ett ordenligt fängelsestraff det bästa, men inte polisbeskydd.
Vilks gjorde detta dock egentligen inte för att kränka muslimer utan för att höja sitt eget kändisskap och tjäna mer pengar. Han visste precis vad han gav sig in på.
KARMA ! Säger en ateist.

#Larsvilks #rondellhundar #robertaschberg
#muslimer #poliser

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards