Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 16 oktober 2021

Av Pink Ozzy - 16 oktober 2021 09:58

Nu börjar det röra på sig ordentligt inför nästa års val. Eskilstunas store man socialdemokraten Jimmy Jansson har gått ut med att han inte vill ha fler invandrare till stan. Han lär nog följas av fler.
Men det verkar som invandrarna gräver sin egen grav. Det går inte att komma hit, skjuta på folk, bränna bilar, våldta mm.
Jag har alltid stått på invandrarnas sida, eftersom många är billigt skötsamma och bra folk. Det är en ytterst liten grupp som förstör för alla andra.
Kanske dags att skapa en lag där brottslingar skickas tillbaka där dom kommer ifrån då att skötsamma invandrare inte beskylls för allt skit ett fåtal gör. Dessutom är det ju inte alltid det ör invandrarna som ställer till det. Finns gott om svenskar också som inte har koll på sina tonåringar på kvällar och nätter.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards