Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Direktlänk till inlägg 16 februari 2022

Svenskarna i OS

Av Pink Ozzy - 16 februari 2022 10:22

Det har blivit några medaljmissar, men också några överraskningar. I stort har dock Sverige hittills skött sig bra.
Vad beror det på?
Mycket troligen det faktum att Wada och liknande organ varit effektiva och lyckats få bort mycket av dopningen.
Med det inte sagt att den inte finns. Den finns med all säkerhet, men Sverige tävlar mer på lika villkor.
Haha Sverige

#os #olympiskaspel #doping #dopning #wada #sverige #medaljer

 
 
Göran

Göran

16 februari 2022 11:15

Ja, helt rent blir det nog aldrig. Men hittills är det väl bara den där 15-åriga konståkerskan som åkt dit efter att, som hon säger, ha druckit ur farfars/morfars kopp. Fan tro´t, men å andra sidan undrar jag om en 15-åring medvetet skulle dopa sig. Och vad har en konståkare för glädje av dopingpreparat. Där är det ju liksom inte muskelmassan som är helt avgörande. Jag tror att mörkertalet är gigantiskt och inte bara inom det gmla östblocket. Se bara på skandalen med Marion Jones!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Pink Ozzy

16 februari 2022 14:27

Ja du, både Jsmaica och USA har nog inte rent mjöl i påsen. De är nog bara lite smartare att dölja skiten. Men de spar ju proven numera. Synd att de inte har prover från 80 och 90-talet kvar. Har en del som jag är 100% säker på att de dopet sig. Men nu är det som det är. Men det är liksom inte lika kul när det finns i bakhuvudet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 14:37

Dogge Doggelito hande tydligen sex när han var ca 7-8 och tjejen 15 år. Det berättade han i nåt forum och direkt kommer PK-maffian. Lasse Holm har t ex brutit med Dogge så han får inte vara med i Dobido i sommar. Då ska jag vara jävlig tillbaka och i...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:49

Köper du påskmat eller lever du som vanligt? Själv har vi det nästan som vanligt. Långfredagen äter vi bara Jansson och ägg. Lördag är vi bjudna på påskmat/födelsedag. Söndag och måndag tar vi lite påskmat, men inga mängder. Det var roligare ned ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 09:31

Såg på Rapport igår hur många kvinnor som dödas av sina män. Jag blir så förbannad och samtidigt sorgsen. Ofta är kvinnorna dessutom gravida. Jag fattar inte hur dessa män tänker, om de ens tänker.  Jag tycker nog att straffen bör göras om. Samtidi...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:58


Eftersom många inte kommer att ha tid med mobil, platta eller dator önskar jag er redan en GLAD PÅSK!          ...

Av Pink Ozzy - Torsdag 28 mars 08:53

Det är av någon anledning skillnad mellan Facebook och bloggen. Hag går väldigt sällan kommentarer på bloggen men dagligen på Facebook. OK, det är lite skillnad i innehållet. Det blir lätt lite roliga bilder på Facebook medan det på bloggen oftast är...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16
17
18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Skapa flashcards