Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 3 november 2021

Av Pink Ozzy - 3 november 2021 19:56

Nu är Sabuni ute och funderar på ett misstroende mot regeringen igen. Denna gång för att frågan om kärnkraftsavfallet inte är löst och för att Liberalerna inte gillar kärnkraften.
Och nu hänger jag inte med. Den s k röda sidan gillar ju inte heller kärnkraften medan den blåbruna sidan älskar kärnkraften. Och på vilken sida står Liberalerna? Jo, den blåbruna. Hur fan tänker Sabuni egentligen? Verkar som hon inte tänker överhuvudtaget, för skulle hon mot förmodan få igenom ett misstroende så åker troligen Liberalerna ur riksdagen och vem sitter med dumstruten då??? ???

Av Pink Ozzy - 3 november 2021 19:44

Nej, jag röstade inte på Löfvèn. Jag är lite udda. Har det gott ställt, men är mer radikal. Trots det vill jag tackar en bra stadsminister även om han har fått Ski från alla håll. Många gånger orättvist och rentav falska. Mycket beror på att folk inte läst på ordentligt. Än värre blev det när Lill-Uffe fick makten över moderaterna. Helt plötsligt blev sossarna ett mörkrött skynke och Sverigedemokraternas bruna för vacker för Kristersson och falska Busch.
Jag vet inte hur det har blivit så här. Skitsnack, falskhet, lögner mm har Löfvén på fel sätt få stå ut med. Men han har hållit stånd och lyckats trixa sig igenom alla svårigheter under 7 år.
Tycker inte heller han har tagit till överord och fallit ut i vansinniga uttalanden som nästintill är legio från den blåbruna sidan.
Ha det bra Stefan och tack för ditt arbete genom åren.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards