Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 12 november 2021

Av Pink Ozzy - 12 november 2021 21:40

Sunny Taylor är med i Idol. Själv så jag bara några program i början och såg henne som en av favoriterna tillsammans med bl a Fredrik.
I nuläget får man höra att Sunny Taylors pappa Zafer Taylor får för sig att skrika " Håll tyst" till juryn. Där, det passar sig i te i Sverige. Du och din trevliga dotter bor här nu. Förstör inte hennes framtid genom att låta din palestinska humör slå igenom. Hon klarar sig själv och juryn har sin uppgift. Behövs inga gapiga föräldrar.

Av Pink Ozzy - 12 november 2021 13:56

Fick av en vän reda på hur man kom in på sexsidor på nätet. Hade ingen aning om att det var så enkelt. och av naturen är ju människan lite nyfiken av sig. Men efter en kvart fick jag nog för resten av mitt liv. Jag försökte med avsikt undvika det som möjligen kan vara "normalt", d v s "normalsex mellan man och kvinna utan letade med avsikt på sex som i mina ögon är felaktig. 

Det tog inte lång tid. Plötsligt hade jag Mängder av filmer framför mig med både det ena och andra. Rätt snart räckte det dock för mig. Vem fan vill se en kvinna få in en kuk så långt ner i halsen så hon spyr? Vem öppnar frivilligt munnen för att en man kissar i munnen och kvinnan tvingas svälja pisset. Fy fan. 

Nej, stäng dessa siter så inte en människa kan titta på dom så lätt. Att se sånt skit kan vem som helst på 2 sekunder. Det är fan inte vettigt. Jag mår fortfarande illa. Detta är inget annat än tvång och kvinnovåld. 

STOPPA SKITEN NU !

Av Pink Ozzy - 12 november 2021 13:37

Dagostar kan blir en bra vänsterpolitiker, MEN, hon har inte lärt sig att säga stopp till sig själv när det borde stopp. Nu är det frågan om ifall de ska stödja Magdalena Andersson eller inte. 

Jag förstår inte vad hon håller på med. Hon har talat om vad hon vill. Hon gör nu samma dumhet som de flesta partier i riksdan och vill förhandla på opinionssiffror. Glöm det. Förhandla med de röster man fick i senaste valet OCH de röster man vill fånga in. 


Att snacka en massa dynga mellan valen duger inte. Vänstern fäller aldrig en Vänsterregering. Inte med tanke på alternativet. Så hela detta tjafsande att fälla eller inte fälla blir lite töntigt. Om Dagostar skulle rösta på de blåbruna eller lägger ner sina röster skulle bara innebära att de hamnar under 4% vid nästa val. Inget som vänsterns väljare skulle acceptera. 


M a o skippa detta fjantiga hotandet Dagostar och var glad att få vara med och förändra Sverige genom att stödja Magdalena och delta i alla grupper som finns och sätta krav och visar vad du vill där. Inte nu när en ny röd regering ska bildas. Dett blir bara så fånigt. 

Av Pink Ozzy - 12 november 2021 13:06

Äntligen har Rod Stewart kommit med sin nästa skiva. Denna snart 77-årige fantom har lyckats få ihop en skiva till. Visserligen delvis lite lugnande så rösten hinner men, men "gubben" rappar t o m loss i en av sina låtar. I övrigt är det Skottland och en touch av 50-tal som kan skönjas i några låtar, men Roddan kan skönjas i ALLA låtar. Dessutom är det hans härliga kärlekstexter till kvinnor, personer och till landet Skottland som dominerar denna platta. 

Nej, den överraskar inte direkt. Det finns inga stenhårda rocklåtar längre. Men han vet att fansen inte längre är 20 och han anpassar sig efter det. Det som överraskar är att en snart ( om 2 månader) 77-åring hänger med och sjunger det fansen gillar. Wi love you SIR Rod Stewart. Now were waiting for the next album. Thanks Rod for your entertainment. 

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards