Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 15 november 2021

Av Pink Ozzy - 15 november 2021 18:21

Först kom Dagostar ihop sig med Sabuni så hon drog till den blåbruna laget. Nu håller hon på med att bråka med Magdalena Andersson. Hur kan Dagostar dra fram omöjliga krav för att säga ja till Andersson? Hon kan inte kräva mer än det röstunderlag hon har och det minskar nu stadigt. Jag har t ex släppt Vänsterpartiet nu.
Jag menar att det som pågår nu är larvigt. V skulle aldrig stödja de blåbruna, så varför detta larvande? Skulle hon mot förmodan sänka en S-regering tappar dom nog också de flesta av sina väljare och får efter nästa val spela i div 2 med Sabuni.
Så skärp dig Dagostar !
#dagostar #magdalenaandersson #vänsterpartiet #socialdemokraterta #deblåbruna #skärpdigdagostar

Av Pink Ozzy - 15 november 2021 18:13

Nu är jag i en riktig djupdykning igen. Men det är inte en enskild sak eller händelse utan en hel hög med händelser mm som fått bägaren att rinna över .
Påminner mig om mina vilda år. Jag och en kompis köpte kvartingar av vodka, rom, whisky och gin. Sen köpte vi också cola, Fanta, grape tonic och lite annan läsk och lite frukter. Vi hade en bok som heter Barmästarens Bästa och satte igång och grogga. Framåt 19-tiden skulle vi iväg allihop. Fanns lite kvar i de flesta flaskorna. Vi blandade ihop allt i 2 st 1,5 litersflaskor . Det så för djävligt ut med en helt obeskrivlig färg...... Så känner jag med just nu. Förresten smakade sörjan också fördjävligt.
Det finns liksom inget som tröstar ordentligt. Det är bara fördjävligt i största allmänhet.
Nån som har några av bra uppmuntrande tips på att må bättre?

Av Pink Ozzy - 15 november 2021 10:24

Det är ingen idé att ha kvar Janne Andersson som tränare för landslaget. Hanbhar på senare tid tagit för många felaktig beslut.
Zlatan skulle aldrig tagits ut och Forsberg skulle inte bytts ut mot Spanien. Laget kom dåligt förberedd mot Georgien. Detta är bara 3 felaktiga beslut.
Nej, byt upp er på en ny och bättre tränare.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards