Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 5 november 2021

Av Pink Ozzy - 5 november 2021 22:37

Sorry om jag gör dig besviken men Saturday night fever är nog en av de mycket få musikfilmer jag gillar. Dessutom konstigt nog en discofilm.
Jag gillar dessutom inte Travolta.
M a o bör ju allt vara klart för att skippa filmen. Men nej jag tillhör som do säkert förstått sedan länge de personer som har förmågan att tycka själv och har en egen smak.
Nej jag gillar inte Grease och mycket annat Travolta gjort och nej, jag tycker generellt inte om dessa musikfilmer från 70 och 80-talet. Här är det dock något annat.
Jag kunde aldrig dansa som Travolta men älskade tryckare. Jag hade betydligt större problem med mina föräldrar vad det gäller att älska och först sina barn.
Jag var och är en romantiker och gillar därför Saturday night fever.
Kan du se den så NJUT.

Av Pink Ozzy - 5 november 2021 20:43

Har du fel namn, eller tagit dig ur fel gång så är det fan att få ett jobb i Sverige. Företagen borde skämmas. Här har ni arbetskraft som troligen ofta är mycket duktiga, och saknar de något så vill de troligen gärna lära sig.
Så ställ upp och ge alla som vill jobba en chans. Det blir troligen en glad överraskning för er hur bra de kan arbeta.
Dom arbetar varken med religion eller namn. Skriv kontrakt i t ex 3 månader så får ni troligen en bra arbetskraft.

Av Pink Ozzy - 5 november 2021 17:01

Femman har fattat att det finns folk utanför ramarna. Tidigare hade man ett program om Köping och det trevliga folket där. Nu kör Carina Berg och hennes man med på med ett gäng som spelar fotboll.
I mina ögon är det långt ifrån förnedrings-TV. Det här är ebån skön verklighet som jag gärna skulle vilja delta i.
Programmet ger oss insikt är att alla inte är lika, men i mina ögon lika värda. Jag älskar dessa fotbollsspelare och de ger oss lite förståelse för varför vi är som vi är och att alla inte måste vara lika.
Men de som är med i programmet är ju så otroligt trevliga och roliga.
Jag älskar er alla.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< November 2021 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards