Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 2 juni 2022

Av Pink Ozzy - 2 juni 2022 09:14

Det visar sig, efter Aftonbladets granskning att flera religiösa svenska frikyrkor säger att de ska omvända HBTQ-personer. Vad är det för larv? En HBTQ-person är vad hen är och vi andra ska bara acceptera det. Det är ju inte heller så att HBTQ-personer försöker omvända oss.
Vi skriver nu 2022. När ska vi acceptera HBTQ-personer? De har föds på sitt sätt precis som vi har föds på vårt. Tänk om fu besökte en kyrka och en HBTQ-person stod i talarstolen och försökte omvända de få som ännu går i kyrkan. Du hade ju rest på dig och gått och aldrig kommit tillbaka.
Därför borde staten omgående dra in stöden de får. Svenska frikyrkor får 100 miljoner per år. Inget borde gå till kyrkor som försöker omvända HBTQ-personer.
Själv är jag 100 % hetro. Precis lika mycket som en bög är en bög. Varför ändra på det. Jag har träffat ett antal bögar genom åren och är vän med flera lesbiska på nätet. Skulle aldrig komma på tanken att omvända dom. De gillar sitt och jag mitt. När man rett ut det, efter 10 sekunder, kan man ha mycket kul tillsammans vi en bardisk. De är ju också vanliga människor bara det att de gillar någon av samma kön. OCH ?

#frikyrkor #omvända #hbtq #hetro #vanligamänniskor #acceptans

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards