Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 9 februari 2024

Av Pink Ozzy - Fredag 9 feb 11:13

Den gamle halvkändisen från TV Leif-Ivan Karlsson är i skottgluggen igen. Själv tycker jag att det är märkligt att nån som tjänsr bra med pengar tycks vara så korkad. Ska först säga att ifall alla hands pengar är vita så må han ha dom. Stör mig inte i ryggen.

Men nu tycks han vara inblandat i Think Pink-affären vilket får mig att fundera. Kan han verkligen vara då dum i huvudet att han inte vet vilket ansvar som ligger på en VD? Det verkar ju ytterst märkligt. Hur sköter han i s f sina andra 15 bolag han är involverat i? Är han med i dom bara för att dricka gratis champagne,  äta snittar och oxfilé?

Nej, rätten ska överhuvudtaget inte ta hänsyn till detta faktum utan snarare ge honom ett extra hårt straff för att han undanlåtit att sätta sig in i sina arbetsuppgifter och ditt ansvar som VD-posten innebär.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
<<< Februari 2024 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards