Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 7 december 2022

Av Pink Ozzy - 7 december 2022 19:49

Nu finns det en migränmedicin som ska vara mycket bra för dom som har migrän. Börjar man känna av ett anfall tar man bara en tablett och lägger den under tungan och så ska anfallet försvinna. Det är dock en hake. Varje tablett kostar 220:- och det ingår inte i högkostnadsskyddet ännu. Det är ju en skandal. Jag har inte migrän själv, men känner folk som har det och de kan inte jobba dom dagarna utan ligger, helst i mörker och i tystnad. Staten borde självklart tjäna på om folk slapp vara hemma. Skärpning!!!!!

Av Pink Ozzy - 7 december 2022 09:55

Runar Sörgaard uttalar sig till Aftonbladet. Alla andra gör fel utom han själv. Han har tydligen fått ett stort antal varningar och riskerar därmed sin frigående. Bra, han ska inte ha någon gräddfil. Han ska på intet sätt ha det bättre än andra fångar och han ska lyda order från fängelsepersonalen . Så enkelt är det. Nu vill han framstå som nån martyr som personalen jävlas med. Så fan heller. Han bryr sig inte. Han tror att han är finare än de andra fångarna. Men det är han inte. Ta bort rabatten för prellen och låt han sitta där full tid. Då hinner han läsa bibeln en gång till. Alla ska behandlas lika inför gud och i fängelser. Är det inte så Runar.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards