Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 december 2022

Av Pink Ozzy - 18 december 2022 19:16

Nu är nog Messi den störste. Han har vunnit precis allt med sina olika lag och med Argentina. Guldbollen flera gånger, Champions League, spanska ligan, spanska cupen, franska ligan, otaliga skytteligor mm.
Det ena jag säger är att vi hade Pelè, Eusebio, Beckenbauer, Maradona och nu Messi och ändå kommer det en ny superstjärna.
Skulle inte förvåna mig om det blev dagens tremålsskydd M'pappe.

Av Pink Ozzy - 18 december 2022 15:52

Gillar du jul och nyår eller är du som jag och vill bara att skiten snart är över. Numera är vi ju rätt många i släkten , d v s dom barn vi skaffat själva och de mågar och barnbarn som följer med det.
Nej, vi gör som de senare åren och träffas oss ca 2-3 timmar och sen går vi hem. Då kan barnen och barnbarnen fortsätta och vi går hem till den sköna tystnaden och Kalle Anka, tar lite glögg och äter lite god julmat.
Hoppas du får en trevlig jul. Det ska vi också ha - på vårt sätt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards