Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 11 december 2022

Av Pink Ozzy - 11 december 2022 18:57

Där jag är just nu finns även ett antal par mellan ca 18 och 25 år. När jag var i den åldern fanns tack och lov inga mobiler. Här sätter dom sig i var sin stol och så kommer mobilerna upp. När jag var i den åldern så hade jag fullt upp med tjejer. Enda gången man ringde på telefonen , en väggfast dialog, var för att kolla om man kunde träffa nån tjej. Tycker det måste finnas mer singlar nu när de älskar sin mobil mer än sin tjej. Nåja, ha sett en del tjejer älska sin mobil också...

Av Pink Ozzy - 11 december 2022 10:41

Många blev glada när Frankrike vann över England igår.
Frågan var doch om inte M'bappe ändå var gladast.

Av Pink Ozzy - 11 december 2022 10:36

Nu har migrationsverket bestämd sig för att dela på en familj. Föräldrarna får politiskt asyl i Sverige men dottern på 10 år skickas tillbaka till Nicaragua. Ja, du läste rätt. Barnet ska utvisas. Inte för att hon har gjort något utan för att papperskvarnarna mal långsamt ich hon inte fick ett nytt pass i tid. Och då sitter det hjärn och hjärtlösa personer på migrationsverket och vill slänga ut henne. Troligen får de lite Bonus för det och en klapp på axeln av chefen.
Golk som beter sig så illa på ett migrationsverk bör omgående ställa sig i kö hos arbetsförmedlingen. Deras nuvarande arbete är de inte lämpade för.
Gör om och gör rätt!

Av Pink Ozzy - 11 december 2022 10:28

Ni två "män" i 20-årsåldern som drog ut en kvinna ur en bil och misshandlade henne. Tycker ni att ni är tuffa nu? Stora starka eller så små så att ni t o m var tvungna att vara två. Ensam hade ni väl åkt på stryk av kvinnan.
Eller rakt på sak.
Ni jävla ynkryggar som slår en ensam kvinna. Ni borde fan sitta inspärrade bland bus som hatar kvinnomisshandel. Eller varför inte bland bus som hatar bögar och kan visa er vad man kan göra med ett stolsben. Som ni märker så hatar jag ynkryggar som ger sig på kvinnor. Hoppas ni får ett långt straff och om ni är invandrare, skickas hem.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards