Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 20 augusti 2022

Av Pink Ozzy - 20 augusti 2022 11:28

Det skjuts mer och mer, vilket inte håller i längden. Nu får det vara slut. Livstid är det enda rätta utan möjlighet till frigivning. Bygg ett helt fängelse eftersom det kommer att bli 100 nya busar per år som ska få plats. Men det ska inte vara ett ställe man vill till. Det måste sprida sig att det är helvetet på jorden. De får lov att göra nästan allt själv. Laga mat, diska tvätta, städa, allt.
Det räcker nu! Det får vara slut nu !

#fångar #dödsskjutningar #livstidsfängelse #ingenfrigivning #ändralagennu

Av Pink Ozzy - 20 augusti 2022 11:19

Sjukvården fungerar inte som den är nu. Det vet nog alla. Ebba Busch tillhör dom som vill förstatliga sjukvården och varför inte?
Det skulle friställa 100-tals regionpolitiker och även några pappersvändande regiontjänstemän. Vi måste rensa upp i döfläsket och se till att sjukvården förbättras. Så för en gångs skull håller jag med Busch om ingen kan ge mig en anledning att inte göra det.

#ebbabusch #kd #sjukvården #förstatligasjukvården #bortmedregionerna

Av Pink Ozzy - 20 augusti 2022 11:00

Och vem fan bryr sig?

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards