Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 26 augusti 2022

Av Pink Ozzy - 26 augusti 2022 08:58

Det formligen regnar pengar över Bianca Ingrosso. Inte mig emot. Jag har så jag klarar mig och 300 m² i Stockholm vill jag inte dammsuga. Men det vill tydligen Ingrosso, eller troligen en städerska där vi får betala skatten för hennes Rut-avdrag.
Nåväl, jag är inte avundsjuk.
Men det roliga i det hela är väl att Ingrosso kommit till insikt. Hon hade en kille dom nu stack. Det visar bara att inte allt går att köpa för pengar. Så Ingrosso får väl gå ut på krogen och ragga nytt. Det finns säkert nån fattiglapp som tar henne för pengarna.

#biancaingrosso #pengar #rutavdrag

Av Pink Ozzy - 26 augusti 2022 08:50

Snart är det val och under lång tid har väljarna tyckt att Kristersson blir en bättre statsminister än Magdalena Andersson. Men nu har det vänt ordentligt. Andersson leder övertygande.
Och egentligen är det som vanligt. D v s när landet är i eller går mot en lågkonjunktur så vet väljarna vad de har, men inte vad de får. Därför kör man med säkra kort och låter Magdalena Andersson sitta kvar.
Drygt 2 veckor kvar och det måste vara 2 jobbiga veckor för Kristersson. Hur det kommer att gå vet jag självfallet inte. En sak är dock säker Kristersson och Åkesson kommer att ta till vilka osanningar och "felsägningar" som helst för att nå sitt mål.

#val #val2022 #magdalenaandersson #ulfkristersson #jimmieåkesson #duvetvadduhar #lågkonjunktur

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards