Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 25 augusti 2022

Av Pink Ozzy - 25 augusti 2022 20:28

Förlåt mig att det inte blivit så mycket skrivet idag, men min rygg har varit helt förstörd. Detta trots 6 tabletter. Först framåt sena eftermiddagen blev det bättre när jag hade tagit ytterligare 6 tabletter.
Livet är inte lätt. Jag hade ju hoppats på ett trevligare pensionärs liv. Men nu är det som det är. Det är just att bara gå ut i trädgården och pyssla lite går ju bara bra dagar. Irriterande.
Men se när är det vi ter och då kan man jäsa hela dan och bara skotta om det är absolut nödvändigt.Innan dess ska dock ett träd sågas ner, vattskott klippas, buskar och häck ansas, ogräs rensas, potatis tas upp, trädgårdslandet vändas, komposterna läggascutvi landet eller flyttas, och en hel del annat. Men det ska väl gå på nåt sätt.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2022 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards