Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 10 juni 2023

Av Pink Ozzy - 10 juni 2023 11:11

Runar Sörgaard har tydligen 3 böcker på G. Jag älskar självbiografier. Läser just nu Ola Rapace självbiografi. Men jag kommer aldrig mågonsin att köpa Runars böcker. Har läst så mycket om och med honom i tidningar och insett att mycket är sensationsmakeri och lögner. Läser Runar detta blir han väl galen, men har jag inte rätt att skrivs vad JAG tycker? En av böckerna är tydligen en gammal bok som han har utökat med 2 kapitel om Carola. Smaklöst att höra pengar på sitt ex. Visserligen har jag inte mycket till övers för henne heller, men nan gör inte som Runar nu gör. Det känns och luktar bitterhet , avundsjuka och elakhet mm.
Är det slut så är det och därefter tar man det lite lugnt om exen. Men som "frikyrkorpräst" han säger sig vara går msn tydligen bete sig som man vill. Fy fan.

Av Pink Ozzy - 10 juni 2023 09:18

Nu kommer det fram att fotbollstjejera som speladeVM för ca 12 år sedan fick dra ner trosorna för att visa att dom är kvinnor. Jag vet inte, eftersom det är en hypotetisk fråga, om jag som man hade gått med på det. Och jag undrar om killar som Ronaldo, Messi, Bensema m fl hade gått med på det.
Det är så jävla förnedrande att endast manliga stofiler i ett styrelserum kan ha kommit på en sådan idiotisk idé.
Som jag har förstått det hänger det inte på vad man har mellan benen utan hur mycket testosteron man har i kroppen. I så fall kunde ju alla testas för testosteron. Det skulle ju vara betydligt mindre förnedrande. Hur som helst är ju vissa kvinnor lite annorlunda "utrustade" . För dom måste det ju vara fruktansvärt att visa upp sig på detta viset.
Skadan är ju visserligen skedd, men en ursäkt och en riktig fin present vore väl på sin plats, även om det är i senaste laget.
Jag hejar på er tjejer. Ni är bäst.

Av Pink Ozzy - 10 juni 2023 09:08

För 40 dagar sedan störtade ett plan i Colombias djungel. Mamman och en pilot störtade och dog. Fyra barn i åldrarna 13, 11, 4 år och en baby på 4 månader överlevde i 40 dagar i den tuffa djungeln. Många människor anslöt dig för att leta efter dom. Nu har de hittats levande och flugit till ett sjukhus.
En solskenshistoria om någon.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards