Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 17 juni 2023

Av Pink Ozzy - 17 juni 2023 13:04

Turkiet bör kastas ut ut NATO samt alla andra västliga organisationer som de är med i.
Ett land som stöttar Ryssland genom att ge dom krigsmateriel samt köper varor av Ryssland är ett fienderna till väst. Man kan inte ha kakan och äta den. Turkiet måste välja.
Turkiet ställer krav på Sverige. När ska vi och NATO ställa krav på Turkiet.
De måste omgående sluta med all handel med Ryssland och Belarus.
De måste omgående fängsla och utlämna alla knarkkungar som ligger i solen utan att Erdogan gör ett skit åt det.
DÄR har VI krav att ställa på Turkiet. Uppfyller de inte dom ska de som sagt ut ur NATO och alla andra västvänliga organisationer . Erdogan ska inte ta sig rättigheter utan följa majoriteten. Jävla rövarpack är vad dom är.

Av Pink Ozzy - 17 juni 2023 10:12

Nu har det väl varit varmt tillräckligt länge. Jag vill ha REGN!
Och inte vilket REGN som helst utan ett lugnt och fint regn i flera dagar. Inget slag eller åskregn. Det förstör för mycket. Nej, ett nyttigt regn på sådär 100 mm så att skogen får vatten ner till rötterna och risk för regn minimeras.
Nu ska det väl regna om nån dag, men det räcker ju inte . Speciellt som den ska bli varmt direkt därefter.
MER REGN!!!!!!!

Av Pink Ozzy - 17 juni 2023 10:07

Under året har jag stadigt mått sämre och sämre. Nej, jag tänker inte på att jag även fysisk mår dålig.
Att jag mår illa beror på alla knivöverfall, skjutningar, mm. Varför gör ingen nånting? Den här regeringen lovade ju dyrt och heligt att kunna jäklar ska det bli ordning och reda. Ja inte har jag märkt något positivt.
Och jag tror inte jag är ensam i den sitsen. Det är nog minst 100.000 som mår minst lika illa.
När ska de utlovade krafttag komma? Utrusta 100 poliser med skydd från topp till tå. Gå ut i förorten och ropa POLIS,STANNA ELLER VI SKJUTER! Den som sen springer sätter man en kula i eftersom han högst troligt har något att dölja. Vill dom vara lite snälla så kan de ju ta en gummikula eller liknande för att fälla den tills polisen hinner fram. Nu ska ju inte alla 100 springa mot samma mål, utan delas in i grupper på 3-5 personer. En del grupper tar gator och en del söker igenom varenda lägenhet och alla källare. De borde kunna rensa stora delar av förorterna på några veckor.
Ja,ja, nu tror du att jag sett för mycket film, men har du något bättre att komma med? Nej, just det. In med dom på anställt, ge dom en utbildning, släpp ut dom mär det kan anses OK. Ge dom sen en anställning med fotboja under en tid.
Ok, det finns ett litet alternativ. De som kan skickas till sitt hemland skickas hem. Tyvärr är nog den möjligheten mycket liten.
Men nånting drastiskt måste göras. Just nu görs ju inte ett dugg mot gängen utom att räkna antal medlemmar.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards