Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 18 juni 2023

Av Pink Ozzy - 18 juni 2023 19:19

Jag skrev redan för någon dag sedan om Turkiet och vill här göra en komplementering.
Idag hölls en fredlig Prideparad. Det gillade dock inte de styrande och skickade sin polis på pridedeltagarna. Folk fängslades för att de deltog i en olaglig demonstration. Den blir olaglig eftersom man inte sökt tillstånd. Men grejen är att man inte får tillstånd för en prideparad. Vilket sjukt land.

Av Pink Ozzy - 18 juni 2023 11:52

Har under en tid hört lite om Sis-hem men inte satt mig in i det hela. Men nu har jag läst allt det går att googla och tycker att de borde stängas omedelbart.
Därefter ska klara riktlinjer dras upp för en ny sorts vård som individanpassas. I det anpassningen ingår det inte att tjejer ska klä av sig nakna och snurra ett varv. I den ingår inte vistelser i något hönsgårdsliknande.
Men herregud har ni inte hört talas om respekt? Folk som vill se nakna tjejer och tror att det ingår i vården har inte där att göra.
Säg bara till att jag får besöka ett Sis-hem. Vore ytterst intressant att tillbringa några dagar på olika hem för att visa vilka fel ni gör. Men det vågar ni inte! Aldrig att jag får det, tyvärr. Är ni så rena som ni påstår så skicka ett meddelande via kommentaren. Inga namn eller telefonnummer eller liknande släpps ut.
Jag trodde ett Sis-hem var något seriöst där unga fick stöd och vård. Men nu verkar det som allt annat än det.
Men motbevisa mig gärna om ni vågar.
#sis #sishem #siskontaktamig

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards