Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 9 februari 2023

Av Pink Ozzy - 9 februari 2023 19:56

Jag har skrivit om det tidigare, men det tål att upprepas. Jag har haft tur och har än så länge klarat mig med smärre förseningar. Men jag har en del medicinen som jag inte får vara utan. Andra måste trappas ner om jag inte får det antal jag behöver.
Men jag tänker samtidigt på Ukraina. Hur gör alla dom som behöver livsviktig medicin? Vågar kn as pptvtänka på det.

Av Pink Ozzy - 9 februari 2023 19:51

Jag brukar dagligen ligga på drygt 30 läsare just nu. Men de 2 senaste dagarna har jag legat på 7 rep 9 trogna läsare. Men jag tror att bloggplatsen har en bugg nånstans. Vi får hoppas att det reder upp sig.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards