Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 11 februari 2023

Av Pink Ozzy - 11 februari 2023 21:04

Programledaren Jesper Rönndal eller vad han nu heter måste boert från Melodifestivalen. Han är ren katastrof med sina instick och totalt humorlösa inslag.
Vad det gäller låtarna så är dom lite bättre än förra veckan.

Av Pink Ozzy - 11 februari 2023 10:29

Har du skrivit ditt testamente? Jag funderar på att skriva ett nu nån gång. Om jag , vilket är troligt, dör före min fru så ska det inte föreligga någon tvekam om vem dom ska ha vad. De ska ju så småningom ha 1/3del var, men detta är ju så småningom. Först ska frugan behålla allt hon vill ha och sen får väl ungarna ta resten. Men jag får väl se hur jag fördelar det. Förrådet och garaget t ex , tänkte jag bara 2 ska få dela på.
Ja, testamentet ska skrivas, men sedan hoppas jag att det inte behöver användas på många år ännu.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards