Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 24 februari 2023

Av Pink Ozzy - 24 februari 2023 21:53

Carolla, skärp dig. Vad har du för kläder på dig. Verkar mer som om kläderna är det mesta du önskar är just nu. Du säger att du verkar det som om de verkar att en del visas delvis. Varför inte så villigt.

Av Pink Ozzy - 24 februari 2023 09:55

Nu har kriget mellan Ryssland och Ukraina pågått i ett år. Det pumpas in mer och mer vapen från öst och väst bara för qtt hålla kriget igång. Precis som de enkronor man slänger in i en enarmad bandit för att se hjulen rullar. Ett evigt lidande ukrainska folk.
Lyssnade för någon dag sedan på ett tal från Putin. Att som regeringschef ljuga öppet borde vara straffbart. Vi får väl hoppas att någon tar honom levande så han får stå till svars för det han gjort. Detsamma gäller gör övrigt alla andra högt uppsatta idioter i det landet.
Hag undrar bara när det är nog även för väst och man går in med full styrka. Men även det är ju en enorm risk qtt Putin yrycker på kärnvapenknappen. Så tyvärr Ukraina lär ni få hålla på länge ännu innan även dåren fått nog.

Av Pink Ozzy - 24 februari 2023 09:46

Farmen har passerat halvvägs och många kom inte ens så långt. Det som förvånar mig är att Viktor och Eddie har kommit så långt. Hans svammel borde göra att varje normalt funtat person hade bett honom dra för länge sedan. Detsamma gäller för övrigt Viktor. Vilken loser. Men folket där är väl rädda att själva hamna i tinget. Men jag har min lista klar. SEBBE, Nebba, Sandra, Aktin samt veckans storbonde borde få vara klara till slutet. Resten kan fara. OK, eventuellt Christofer också. Han har varit tyst i några dagar. Men är det bara 4 som är med mot slutet är det absolut ovanstående utom veckans storbonde och Christoffer.
Sedan funderar jag över en sak. Hur kommer det sig att staketen ramlar vareviga natt. Är det saboterar i form av Eddie och Viktor som förstör eller är det produktionen som vill skapa lite spänning. Jag tror inte att varken hästar eller kor löper bananas på detta sätt.
Men den som lever får se...

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards