Var alltid ärlig mot dig själv och andra

Alla inlägg den 14 februari 2023

Av Pink Ozzy - 14 februari 2023 10:15

Ja, det gårcrunt i Mediavärlden. Under många år fanns t ex Expert som då var störst i Sverige. Sen kom bl a Elgiganten som ingen ville ta i med tång. Sen skarpte de till sig och tillsammans med bl a OnOff konkurrerade de ut Expert. Därefter fanns Expert bara i Norge under namnet Power vad jag vet. Mediamarkt kom likaså Siba. Siba köptes väl upp an NetOnNet om jag inte har helt fel.
Nu kommer nästa steg. Norska Power köper nu upp hela den svenska delen av Mediamarkt.
Det rör på sig i mediavärlden .

Av Pink Ozzy - 14 februari 2023 09:58

Ja, min dotter skyddar fortfarande sin man. En idiot i ett par skor om du frågar mig.
Sen har jag efter alla år berättat via Messenger om min uppväxt som inte var så munter. Det var rätt jobbigt att gräva i det hela igen. Men nu är det gjort.

Presentation


Den här bloggen består av en salig blandning av humor och allvar.
GLÖM INTE ATT SKRIV I MIN GÄSTBOK, TACK!
Dina kommentarer kan också bidra till nya uppslag.

Omröstning

Gillar du vintern?
 Nej, jag hatar skiten
 Ja, jag älskar vinter och snö
 Ja, om det finns lite snö
 Ja, om det finns mycket snö
 Jag åker till värmen över vintern
 Jag är glad att vi har 4 årstider

Fråga mig

6 besvarade frågor

Min gästbok

Senaste inläggen

Arkiv

Senaste kommentarerna

Tidigare år

Länkar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28
<<< Februari 2023 >>>

Sök i bloggen

Kategorier


Ovido - Quiz & Flashcards